با بیت کوین مرغ سوخاری بخرید | ورود ارزهای دیجیتالی به صنعت رستوران

ورود ارزهای دیجیتالی به صنعت رستوران

راهنمای مطالعه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رستوران زنجیره ای کی اف سی در هفته گذشته در اقدامی جالب اعلام کرد مشتریانش برای  مدت کوتاهی به ازای پرداخت ارز دیجیتالی بیت کوین می توانند مرغ سوخاری بخرند.

رستوران کی اف سی هر پاکت مرغ سوخاری را به قیمت 20 دلار می فروشد. هر پاکت مرغ سوخاری شامل 10 تکه مرغ، سیب زمینی سرخ شده و سه مدل سس مخصوص به همراه مخلفات است.

شرکت کی اف سی در ابتدا پستی در فیس بوک انتشار داد که در آن قیمت لحظه ای محصولات کی اف سی را اعلام نمود که در آن قیمت مرغ سوخاری علاوه بر دلار به بیت کوین نیز محاسبه شده بود. با وجود این، شما به هیچ وجه نمی توانید به یکی از شعبات کی اف سی بروید و به جای پول نقد، بیت کوین بپردازید !!! دلیل این امر هم آن است که امکان پرداخت بیت کوین فقط در سایت اینترنتی کی اف سی قرار داده شده است.

پست فیس بوکی کی اف سی با واکنش های زیادی از سوی کاربران مواجه شد. ناتان هادسون با اشاره به تغییرات و نوسانات بیت کوین نوشت : ” یک پاکت مرغ سوخاری امروز 20 دلار، فردا 5 دلار و هفته آینده 200 دلار خواهد بود.”

در قسمت نظرات یادآوری شده بود که با در نظر گرفتن کارمزد 20 دلاری هر تراکنش، هزینه هر پاکت مرغ سوخاری دو برابر خواهد شد! علاوه بر این، هزینه ارسال نیز که 5 دلار است به صورتحساب مشتری اضافه می شود.

البته شوخ طبعی های کی اف سی در شبکه اجتماعی به اینجا  ختم نمی شود : ” اگر ساتوشی ( بنیانگذار ارز دیجیتالی بیت کوین) هویت واقعی خود را فاش کند، می تواند پاکت سوخاری اش را مهمان ما باشد.”

سرپرست KFC کانادا در توییتر اعلام کرد که احتمال دارد در آینده  ارزهای دیجیتالی دیگر نیز پذیرفته شوند.

 

منبع :  https://arzdigital.com/kfc-canada-accepting-bitcoin-chicken

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط