چگونگی بهبود عملکرد رستوران از زبان رستوران داران

چگونگی بهبود عملکرد رستوران از زبان رستوران داران

راهنمای مطالعه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زمانی که به بهبود عملکرد رستوران خود توجه می کنید، چند نکته مهم به وجود می آید. برنامه های تمیز کردن، کارهای جانبی، دستورالعمل های ایمنی مواد غذایی، گزارش فروش روزانه و غیره. همه این ها می تواند دشوار باشد به خصوص زمانی که تازه کار هستید. اما تصویب یکی از تکنیک های ذکر شده، به طور چشمگیری بهبود عملکرد رستوران را به همراه دارد.

ما از 6 کارشناس رستوران این سوال را پرسیدیم:

سوال: زمانی که 59 درصد از رستوران ها از بین می روند ایجاد فرآیندهای بهبود عملکرد رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. مهم ترین نکته تاکتیکی که اپراتورهای رستوران می توانند برای بهبود عملکرد رستوران خود انجام دهند چیست؟

شما نمی توانید مشاوره را در رابطه با بهبود عملکرد رستوران خود نادیده بگیرید. این شش راهنمایی از کارشناسان رستوران در مورد چگونگی عملکرد رستوران آمده است که دعوت می کنیم آن را با دقت بخوانید.

1) آشپز کریس هل: وظایف را به طور مشخص تعیین کنید

اول، در هر صورت که ممکن است این ماموریت را از روز اول انجام دهید و بدانید که موفقیت شما بستگی به آن دارد.

دوم، در حالی که این امر برای روش ها و پروسه های بسیار مهم است، کارکنان شما احساس خاصی از خود مختاری دارند. در رابطه با کارکنان خود استقلال داشته باشید و سعی کنید که کارمندان شما فقط در رابطه با محصول نهایی اظهارنظر کنند و کلیه خرید و ارزیابی تامین کنندگان بر عهده مدیریت رستوران باشد.

اما اگر به مرور زمان بتوانید کارمندان خود را در کارهای بزرگ شریک کنید، این وضعیت منجر به بهبود عملکرد رستوران شما می شود. خودتان کارمندانی را که دوست دارید و به آن ها اعتماد دارید رفته رفته به سیستم مدیریت خود وارد کنید اما اجازه ندهید که استقلال مدیریتی شما دچار خدشه شود. پس نکته اساسی این است که کارمندان خود را تایید و تشویق کنید.

2) پیتر کریستی: همیشه وضعیت رستوران تان را تجزیه و تحلیل کنید.

مدیریت پول، مدیریت موجودی، عملکرد، بهره وری سرور، خرید و قیمت گذاری و مدیریت کار فقط چند مورد کنترلی است که شما نیاز دارید. سیستم های مورد نیاز شما باید شامل برنامه های وفاداری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، رسانه های اجتماعی، مهندسی منو و ایجاد فرهنگ باشد. همه این موارد به ایجاد موفقیت در کسب و کار رستوران کمک می کند.

با این حال تنها نکته ای که می توانم به رستوران داران ارائه دهم این مساله است که وقت خود را در کسب و کار خود بگذارید. بله مهم است که در سایت حضور داشته باشید و واکنش مشتریان و تلاش تیمتان را مشاهده کنید. اما اغلب رستوران داران زمان خود را برای استقرار، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی تخصیص نمی دهند.

اگر اهداف رستوران خود را تنظیم نکنید در حلقه ها قرار خواهید گرفت. پس همیشه سعی در برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل سیستم خود باشید تا سودآوری خود را تضمین کنید به همین دلیل لازم است که یک رستوران دارد اولویت های خود را مشخص سازد.

3) دیوید اسکات پیترز: ثبت هزینه انجام دهید

سیستم حیاتی برای اداره یک رستوران سودآور، کارت های پرداخت هزینه است. این کارت ها هزینه هر اقلام را به شما می گوید. هزینه غذای ایده آل رستوران شما چقدر است؟ چقدر غذا را سفارش می دهید و چگونه منوی خود را مهندسی می کنید؟

کارت های پرداخت هزینه هم چنین دستورالعملی است که به وسیله آن می توانید موجودی خود را در قفسه کاهش دهید که در غیر این صورت ممکن است فاسد و یا دزدیده شود.

من متوجه شدم در صنعت رستوران مدیران اغلب این کار را انجام نمی دهند و به صورت حدسی هزینه های خود را درمی آورند.

این دستورالعمل به صاحبان رستوران این اجازه را می دهد که به طور دقیق قیمت منوها را برای سوددهی قیمت گذاری کنند و درهای خود را برای مدت طولانی باز نگه دارند.

4) دونالد برنز: درک چرایی استفاده از سیستم

از سیستم های هوشمند مانند نرم افزار رستوران ، نرم افزار تبلت، کیوسک سفارش گیر و…  استفاده کنید. راه اندازی یک سیستم نسبتا آسان است. اطمینان حاصل کنید که تیم شما به درستی آموزش دیده و درک درستی از دلیل استفاده از این سیستم ها دارند. شما می توانید به آن ها بگویید فقط آن را انجام دهید ( همان طور که نایک می گوید). احتمالا آن ها از ترس از دست دادن شغل خود رعایت خواهند کرد.

5) کن برگین: حسابداری خود را بررسی کنید

ادغام تمامی اطلاعات مالی شما شامل: اطلاعات فروش، فروش آنلاین، حقوق و دستمزد، پرداخت های تامین کننده.

سیستم های حسابداری مدرن آنلاین می تواند تفاوت های زیادی را در چگونگی انجام این کار ایجاد کند. علاوه بر سیستم های پیشرو، سیستم حقوق و دستمزد و سیستم های برنامه ریزی، یکپارچه سازی دارند. حتی فاکتورها می توانند اسکن شوند و از ورود اطلاعات اضافی جلوگیری کنند.

به جای این که حسابداری گزارش رو به عقب را به شما گزارش دهد ( چه اتفاقی در ماه گذشته افتاده است) سیستم های مدرن تمامی اطلاعات مالی خود را در یک داشبورد در زمان واقعی جمع آوری کند. این همچنین می تواند بسیاری از کارهای حسابداری سنتی را از بین ببرد. هر روز صبح مشخصات حسابداری خود را بررسی کرده مشاهده کاملی از نحوه انجام کسب و کار خود داشته باشید. این به شما قدرت می دهد که آمار و ارقام دقیق و درست را از کسب و کار خود بدانید.

6) یی چن: کارکنان خوب و منوی ساده

داشتن منوهای کوچک تر مزایای زیادی را به همراه دارد و تا می توانید منوی خود را ساده تر کنید. ساده تر شدن منوها باعث کاهش ضایعات و فساد می شود. فضای آزاد را در فریزر و یخچال خود ایجاد کنید که این مساله منجر به کاهش هزینه مواد غذایی تازه و یخ زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط