جناب آقای غلامحسین بنایی | مالک برند ناب تهرانسر

غلامحسین بنایی مالک برند ناب تهرانسر

تاریخچه برند ناب تهرانسر

غلامحسین بنایی، در سال 1335 در تهران متولد شد. ایشان با توجه به سابقه خانوادگی خود در این صنف ، از سن 6 سالگی به واسطه کافه ای که پدر ایشان در کوهپایه دربند داشتند با این کسب و کار آشنا شد. آقای بنایی در سال 1382 اولین شعبه کبابسرای ناب را در تهرانسر افتتاح می کند و همواره در طول این سال ها سعی داشته است کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران را افزایش دهد. در این راستا، کبابسرای ناب دارای چهل نوع غذای لذیذ در منوی خود می باشد به طوری که در بین این چهل غذا، شش غذای سنتی و اصیل ایرانی که نمونه آن در ایران به ندرت یافت می شود قابل ارائه به مشتریان می باشد. آنچه آقای بنایی به عنوان یک ارزش محوری در کبابسرای ناب مد نظر قرار داده است، ارائه کیفیت و کمیت در کنار هم می باشد و جلب رضایت مشتری دغدغه اصلی این مجموعه می باشد.

نگاه به صنعت رستوران داری

این صنف بسیار پر زحمت است و برخلاف اینکه عمده مردم فکر میکنند درآمد خوب و زحمت کمی دارد این کسب و کار بسیار پر زحمت می باشد و کسانی که میخواهند وارد این صنف شوند باید انگیزه بالایی داشته باشند و حتماً تجربه لازم در این زمینه را کسب کنند بعد وارد آن شوند. در طی این سال ها ذائقه مردم بسیار تغییر کرده است و مردم تمایل زیادی به غذاهای سنتی پیدا کرده اند و این موضوع راهنمایی برای فعالان این صنعت در خصوص نحوه کسب و کار در آینده نزدیک می باشد.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

در گذشته قبل از به کار گیری یک اتوماسیون نرم افزاری ما مشکلات زیادی داشتیم. به عنوان مثال، برای ثبت اطلاعات مشتریان از یک دفتر 200 برگ استفاده میکردیم و اطلاعات مشتریان را در آن ثبت میکردیم و زمانی که مشتری تماس میگرفت باید در این دفترچه در جستجوی اطلاعات مشتری می گشتیم که هم زمان زیادی از ما می گرفت و هم دقت پایینی داشت و به طور کلی مدیریت و کنترل کسب و کار برای ما بسیار دشوار بود. اما از زمانی که با سپیدز آشنا شدیم بسیار کار ما راحت شده است و بسیار از خدمات و محصولات این شرکت راضی هستیم. سپیدز شرکتی بسیار مسئولیت پذیر و دارای خدماتی بسیار با کیفیت است. و در کل ایران مشتریان زیادی دارد، حتی تا جایی که می دانم در سراسر خاورمیانه مشتریان زیادی دارد.

توصیه برای فعالان این صنعت

افرادی که میخواهند وارد این صنعت شوند سعی کنند رضایت مردم را در نظر بگیرند چرا که رضایت خدا در گرو رضایت مردم می باشد.

دیگر داستان های موفقیت