جناب آقای امیر ابوالقاسمی | مالک برند هیوا

جناب آقای امیر ابوالقاسمی مالک برند هیوا

تاریخچه برند هیوا

هیوا، نامی که ریشه در ادبیات کردی دارد و به معنای امید و آرزو می باشد که وقتی در حال حاضر به موفقیت مجموعه هیوا نگاهی می اندازیم،  در میابیم که آقای امیر ابوالقاسمی مالک این برند، در زمان انتخاب نام هیوا، آرزو های بزرگی برای این برند در نظر داشته است که امروز با موفقیت به آن جامعه عمل پوشانده است. در سال 1374 این برند با یک سیستم سنتی شروع به کار میکند که در آن زمان به دلیل ارائه یک کار متفاوت و متمایز، با استقبال قابل توجهی مواجه شد. این برند با هدف سلامتی و تغذیه سالم جامعه توسعه داده شده است که همچنان با اقتدار این رسالت خود را حفظ کرده است.

نگاه به صنعت رستوران داری

متاسفانه به دلیل نوسانات اقتصادی و مشکلات تامین مواد اولیه در حال حاضر کار کردن در این صنعت بسیار سخت شده است ولی آینده این صنعت درخشان است چرا که هم جوانان تحصیل کرده وارد این کار می شوند و هم خیلی از برند های معروف جهانی وارد بازار ایران می شوند که باعث ایجاد رقابت در این صنعت شده و وجود رقابت باعث رشد صنعت می گردد که در نهایت به نفع مشتریان می باشد.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

آشنایی ما با شرکت سپیدز از ابتدای فعالیت آن می باشد و ما احتمالا از اولین کسانی هستیم که با این شرکت شروع به همکاری کردیم. بدون کمک نرم افزار فست فود سپیدز واقعا در حال حاضر نمی توان کار کرد. چرا که در لحظه ممکن است شما سفارشات حضوری، تلفنی و اینترنتی داشته باشید، اگر نرم افزار نباشد اصلا چنین شرایطی را نمی توان مدیریت و کنترل کرد. اکنون بدون سیستم سپیدز واقعا نمی توان کار کرد و باید برگردیم به 50 سال پیش که فیش دستی می نوشتند و گارسن سر میز سفارش می گرفت و اشتباهات زیادی پیش می آمد و در حساب و کتاب کردن تناقضات زیادی پیش می آمد.

توصیه برای فعالان این صنعت

کسانی که می خواهند وارد این صنعت شوند حتما با مطالعه این کار را شروع کنند. در این کار واقعا باید عاشق مردم باشید و آن ها را دوست داشته باشید. اگر بدون مطالعه وارد این کار شوید احتمالا ضرر های زیادی را باید متحمل شوید.

دیگر داستان های موفقیت