جناب آقای عباس چیذری | مالک کبابسرای ندا

عباس چیذری مالک کبابسرای ندا

تاریخچه کبابسرای ندا

آقای عباس چیذری متولد سال 1352، مسئولیت راهبری مجموعه کبابسرای ندا را بر عهده دارد. آنچه کبابسرای ندا را برای مجموعه سپیدز متمایز می کند، قرار گیری آن در لیست اولین مشتریان سپیدز می باشد. از سوی دیگر آنچه این مجموعه را برای مشتریانش متمایز می کند کیفیت بالای غذاهای آن و همچنین این واقعیت است که اولین نان داغ کباب داغ تهران بوده است. ایشان این کسب و کار را به عنوان یک میراث خانوادگی در دست دارد؛ ایشان در سال 1371 نان داغ کباب داغ را راه اندازی می کند که در آن زمان برای مشتریان بسیار تازگی داشته و با استقبال بی نظیری مواجه شد.

نگاه به صنعت رستوران داری

صنعت رستوران ایران نیز همانند سایر صنایع، رشد زیادی داشته است. همکاران زیادی وارد این کسب و کار شدند و نوآوری های خوبی را ارائه دادند که باعث شد این صنعت راکد نماند و رشد کند. در حال حاضر وضعیت صنعت و رقابت حاکم بر آن به گونه ای است که اگر کسی قصد ورود داشته باشد اما نوآوری خاصی نداشته باشد قطعاً موفق نخواهد بود.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

داستان از اینجا اغاز می شود که روزی از شرکت سپیدز آمدند و پیشنهاد نصب نرم افزار را دادند. در آن زمان اینگونه سیستم ها تنها در بانک ها مورد استفاده قرار می گرفت و ما خیلی اطمینان نداشتیم که چنین زیرساختی برای ما کارایی داشته باشد. اما واقعا با اطمینان می گویم که هر کدام از برنامه هایی که این شرکت نوشت و به نرم افزار اضافه کرد بسیار کاربردی بوده است. در واقع این شرکت تجربه بالایی در این صنعت دارد و می توانم بگویم هر گونه اطلاعاتی در مورد کسب و کار رستوران داری نیاز باشد، سپیدز می تواند بهترین مشاور باشد.

توصیه برای فعالان این صنعت

در طوفان انسان اگر بنشیند و حرکت نکند بهتر است، چرا که اگر حرکت نکند ممکن است به مسیر اشتباهی حرکت کند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی همکاران ما در این شغل خسته نشوند و صبور باشند. کسانی که میخواهند بیایند سراغ این شغل با دید باز تر بیایند و اخذ مشاوره قبل از ورود را فراموش نکنند.

دیگر داستان های موفقیت