جناب آقای عباس اکبرپور شاندیز | مالک برند رستوران شاندیز جردن

تاریخچه برند رستوران شاندیز جردن

عباس اکبرپور شاندیز از سن 13 سالگی در مجموعه رستورانی پدری خود فعالیتش را آغاز کرده و در سال 74 رستوران شایان شاندیز را افتتاح کرد. ایشان با توجه به موفقیتی که در این مجموعه کسب نمود، توانست  پیشنهادهای زیادی را از سراسر کشور دریافت کند. با توجه به علاقه شخصی آقای اکبرپور به گسترش فعالیت رستوران داری، ایشان بعد از چند سال کار در رستوران شایان شاندیز و رساندن این مجموعه به ثبات، در سال 77 رستوران شاندیز را در تهران و در محله جردن (خیابان آفریقا) افتتاح کرد. از افتخارات آقای اکبرپور این است که  توانسته آوازه صنعت غذای ایران را به بیرون از مرزها ایران ببرد.

نگاه به صنعت رستوران داری

صنعت غذا یک صنعت پر زحمت است و کسی که می خواهد وارد آن شود باید عاشق این کار و مسئولیت پذیر باشد. برای کار در صنعت غذا باید انژی مضاعف داشت. در این کسب و کار عملا سر و کار مستقیم با سلامتی مردم دارید و این جزء استرس های شما در این صنعت به شمار می رود. در رستوران داری بازتاب خدمتی که به مشتری ارائه می دهید همان لحظه نمود پیدا می کند؛ مشتری نظرش را در مورد خدمت شما همان لحظه بیان می کند. به همین خاطر باید آن قدر قوی و با انگیزه باشید که بتوانید مسئولیت کارتان را قبول کرده و با مسائل و مشکلاتی که در این کار به وجود می آید مقابله کنید.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

مجموعه ما جزء اولین و قدیمی ترین مشتریان نرم افزار رستوران سپیدز بوده و از اولین روز  فعالیت رستوران شاندیز جردن باب همکاری را با شرکت سپیدز شروع کرده ایم. در طول این مدت فوق العاده از خدمات سپیدز راضی بودیم؛ شرکت مسئولیت پذیری است و هر مشکلی وجود داشته سریعا برطرف کرده اند. فوق العاده از خدمات سپیدز راضی هستیم و امیدواریم این همکاری همیشه تداوم داشته باشد.

توصیه برای فعالان این صنعت

به عقیده من کسی که تصمیم دارد وارد این کسب و کار شود بهتر است پیشینه ای داشته باشد. من توصیه نمیکنم کسی که کسب و کار دیگری دارد و بخواهد وارد صنعت رستوران داری شود. برای رستوران داری باید از عهده این کار برآیید؛ جزئیات، کلیات و فن کار را آموزش دیده باشید و لازمه این امر، داشتن بستر و پیشینه است. اگر تجربه قبلی در این کار داشته باشید مشکلات به مراتب کمتر خواهد بود.

دیگر داستان های موفقیت