جناب هوفر بینا | مالک برند دژاوو

هوفر بینا مالک برند دژاوو

تاریخچه برند دژاوو

در نگاه اول به مجموعه دژاوو، شاهد یک اتفاق زیبا در صنعت رستوران ایران هستیم اما باید توجه داشت که پشتوانه این اتفاق زیبا، تعدد کسب و کار های مختلفی است که آقای هوفر بینا مالک برند دژاوو،  در صنعت رستوران ایران راه اندازی کرده و به بلوغ رسانده است. آنچه باعث شد هوفر بینا را در این مسیر گام بردارد، تنها عشق و علاقه فراوان ایشان به صنعت غذا می باشد و از نظر وی، هدفمند بودن مهم ترین عامل موفقیت در هر کسب و کاری است. هوفر بینا اولین فعالیت حرفه ای خود را با کار در مجموعه فروشگاه های میتاکیش شروع کرده و به سرعت در مسیر حرفه ای خود موفقیت های قابل توجهی را یکی پس از دیگری کسب می کند. ایشان پس از راه اندازی مجموعه های مختلفی از قبیل فودکورت باشگاه انقلاب، کافه دژاوو و بسیاری از مجموعه های دیگر، رستوران دژاوو را در سال 1392 در خیابان مقدس اردبیلی افتتاح می کند.

نگاه هوفر بینا به صنعت رستوران داری ایران

ما باید بدانیم که صنعت رستوران نسبت به ده سال گذشته تفاوت های زیادی داشته  و مردم حساسیت بالایی به دریافت خدمات غذایی پیدا کرده اند و به دنبال یک سرویس خوب، غذای خوب و احترام خوب از جانب رستوران دار هستند و به نظر من موضوع احترام به مشتری در اولویت می باشد. در خصوص آینده صنعت رستوران ایران هم با توجه به اینکه یکی از تفریحات بسیار مهم برای ایرانی ها، خوردن غذا در رستوران می باشد، من آینده این صنعت را بسیار خوش بینانه پیش بینی می کنم.

چالش های گذشته و نقش سپیدز در مسیر پیشرفت رستوران دژاوو

در گذشته که مجموعه دژاوو بدون برخورداری از یک اتوماسیون نرم افزاری فعالیت می کرد ما مشکلات زیادی داشتیم، به این علت که به عنوان مثال نمی دانستیم که از چه محصولی بیشتر می فروشیم،  پر فروش ترین محصولات ما کدام است، وضعیت مصرف مواد موجود در انبار را نمی دانستیم و به طور کلی همه این موارد را به طور دستی انجام می دادیم که بسیار هم خطا داشت. اما امروز که یک اتوماسیون نرم افزاری را پیاده سازی کرده ایم همه این موارد متفاوت شده و ما به راحتی متوجه می شویم که در چه آیتمی قوی هستیم و در چه آیتمی ضعیف، نظم مجموعه بسیار افزایش پیدا کرده است و با توجه به گزارش های روزانه نرم افزار به راحتی متوجه می شویم که به کدام سمت و سو در حال حرکت هستیم و اگر احتمال گمراهی وجود داشته باشد خیلی زود متوجه می شویم و اقدامات اصلاحی را انجام می دهیم.

توصیه هایی از هوفر بینا برای فعالان صنعت رستوران

آنچه باید مد نظر قرار گیرد این است که تنها با داشتن سرمایه نمی توان وارد این صنعت شد و در آن موفق بود ، این کار نیازمند عشق و علاقه و کسب تجربه می باشد. از طرفی دیگر به دلیل هزینه های موجو در این صنعت نیز، فعالیت در آن بردباری زیادی را می طلبد و در نهایت اینکه موفقیت در رستوران داری نیازمند نیروی انسانی خوب می باشد که باید نسبت به جذب و پرورش نیروی انسانی خوب تلاش شود. لذا موارد مذکور همگی ماهیت واقعی این صنعت می باشد که باید مد نظر فعالان قرار گیرد.

دیگر داستان های موفقیت