جناب آقای حسین کریمی | مالک برند لوکس طلایی

حسین کریمی مالک برند لوکس طلایی

تاریخچه برند لوکس طلایی

آقای حسین کریمی مالک و مدیر برند لوکس طلایی فعالیت خود در حوزه رستوران داری را از سنین جوانی آغاز کرده و هم اکنون 55 سال سابقه فعالیت درخشان در صنعت رستوران دارد. ایشان متولد شهر اراک بوده و پس از مهاجرت به شهر تهران، فعالیت خود را از جنوب این شهر آغاز کرده و با همت و تلاش شبانه روزی موفقیت قابل توجهی در این صنعت کسب کرده است.  ایشان پس از مدتی فعالیت در شغل قصابی، در سال 1350 رستوران لوکس ایرانی را افتتاح کرده و پس از 10 سال فعالیت، رستوران لوکس طلایی را در خیابان ولیعصر افتتاح میکند. صحبت های ایشان بسیار نوید دهنده و ارزشمند بوده به گونه ای که هر یک از فعالان این کسب و کار می توانند تجربیات ایشان را سرلوحه خود قرار دهد و گفته های ایشان می تواند چراغی در مسیر ناهموار و تاریک کسب و کار رستورانی باشد.

نگاه به صنعت رستوران داری

این کسب و کار همواره دچار دگرگونی بوده است، در آن زمان راه اندازی این کار راحت بود به گونه ای که ما با کمترین مبلغ که قابل استطاعت هم بود ملک این رستوران را خریداری کردیم اما امروزه تهیه جا برای رستوران هزینه زیادی لازم دارد. از سوی دیگر به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر، امکان کسب و کار بسیار سخت شده است به گونه ای که هزینه ها ممکن است فعالان را با مشکلات زیادی مواجه کند.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

ما به دلیل نداشتم یک نرم افزار مناسب در گذشته، حدوداً 3 بار تا مرز ورشکستگی رفتیم؛ چرا که حساب و کتاب ها شفافیت لازم را نداشتند و ما اصلا متوجه ضرور و زیان ها نمیشدیم. اما نرم افزار سپیدز خدمت بسیار زیادی به ما کرد. حتی در آن زمان با دارایی هم مشکلات زیادی داشتیم که نمی توانستیم میزان فروش واقعی رو ارائه کنیم و هر چه می گفتیم را از ما نمی پذیرفتند اما الان گزارشات سیستم که هم مورد قبول آن ها می باشد هم ما، در این زمینه بسیار کاربردی می باشد.

توصیه برای فعالان این صنعت

هر کسی هر کاری بخواد بکند می تواند بکند نه در این دنیا وجود ندارد، انسان ها زحمت می کشند برای دریافت مدال های جهانی پس در این کسب و کار هم برای موفقیت نیاز به تلاش است. تنها ارائه کیفیت خوب غذا کفایت نمی کند بلکه شما باید مجموعه ای از خدمات مورد نیاز مشتری را به وی ارائه دهید. مشتریان امروزه نیاز به احترام زیادی را احساس میکنند همواره باید با آن ها در کمال ادب و احترام رفتار کنین تا در کنار غذای خوب، تجربه خوبی نیز برای آن ها ایجاد کنید

دیگر داستان های موفقیت