جناب آقای حسن کوخایی | مالک برند شیرین پلو

حسن کوخایی مالک برند شیرین پلو

تاریخچه برند شیرین پلو

شیرین پلو به عنوان یکی از برترین برند های رستورانی ایران، مخلوق تلاش های بی وقفه و نگاه متمایز جناب آقای حسن کوخایی، مالک و مدیر این برند می باشد. افتتاح اولین شعبه  این برند به سال 1386 باز میگردد، این برند با تفکر کسب لقمه حلال و با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی مردم، معماری خانه ها که اغلب فضای کمی را به آشپزخانه اختصاص می دهند و تغییرات فرهنگ غذایی جامعه، راه اندازی شد. آنچه این برند را متمایز می سازد نحوه نگاه ویژه جناب آقای حسن کوخایی به این کسب و کار می باشد، دغدغه این مجموعه چیزی جز ارائه غذای سالم و با کیفیت به مشتریان نمی باشد چرا که اعتقاد دارند که سلامتی جامعه در گروی تغذیه سالم می باشد. به گفته ایشان بر پایه صداقت است که می توان به رشد و ماندگاری یک برند فکر کرد.

نگاه به صنعت رستوران داری

با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی مردم رخ داده است این صنعت نیز آینده ای رو به رشد دارد، اما باید توجه داشت که این کسب و کار ارتباط بسیار نزدیکی با سلامتی مردم دارد، چه بسا یک غذای ناسالم می تواند منجر به یک بیماری مهم برای فرد شود. بنابراین با رشد این صنعت، سلامتی جامعه تا حد خیلی زیادی وابسته به کیفیت خدمات قابل ارائه در این صنف می باشد.

چالش های گذشته و نقش سپیدز

ما در ابتدای کار که هنوز با شرکت سپیدز آشنا نشده بودیم که تصمیم گرفتیم نرم افزاری تهیه کنیم که تمامی امور مربوط به فروش، هزینه تمام شده، پرسنلی و …. را کنترل کنیم لذا با یک شرکتی که دفتر مرکزی آن واقع در مالزی بود وارد مذاکره شدیم، این شرکت در آن زمان مبلغ 600 میلیون تومان را برای این کار درخواست کرد که هزینه بسیار زیادی بود. در این مسیر با شرکت سپیدز آشنا شدیم که توانست ما را قانع کند تمامی نیاز های ما را با نرم افزار خود پوشش می دهند. با توجه به شناختی که از این مجموعه پیدا کردم توانستم به آن ها اعتماد کنم و در حال حاضر رستوران شیرین پلو بسیاری از کنترل های خود را توسط این نرم افزار به راحتی انجام می دهد. ممنونم از شرکت سپیدز که توانستند چنین خدماتی را داشته باشند و دغدغه ای بسیار بزرگی را از دوش ما بردارند.

توصیه برای فعالان این صنعت

به همکاران توصیه میکنم اگر می خواهید وارد این صنعت شوید حتما با چنین نرم افزار و تکنولوژی آشنا شوند چرا که هر چقدر هم رستوران خوب کار کند ولی گزارش های درستی در دسترس نباشد، ممکن است باعث خسران شود. توصیه من  به دوستانی که قصد دارند وارد این صنعت شوند این است که این صنعت را دقیق بشناسند وگرنه ورود به این صنعت نمی تواند به نفعشان باشد. ما باید خدماتی فراتر از انتظارات مشتری به آن ها بدهیم ما باید بتوانیم مشتریانمان را خوشحال کنیم. در نهایت همانطور که در ابتدا عرض کردم در این صنعت باب تقلب باز است دوستان اگر کسی میخواهد وارد شود مراقب باشد که با صداقت با مردم رفتار کند و قطعاً صداقت پیروز می شود، شاید در کوتاه مدت این اتفاق نیفتد ولی در بلند مدت قطعاً خواهد افتاد.

دیگر داستان های موفقیت