چرا فست فودها نیاز به نرم افزار دارند؟

مزایای داشتن نرم افزار فست فود

راهنمای مطالعه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نرم افزار فست فود یکی از کارآمدترین اپلیکیشن ها برای مجموعه های پذیرایی است. استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای اداره فست فود، کافی شاپ و رستوران موضوع تازه ای نیست. سال های زیادی از ورود اپلیکیشن های کاربردی در حوزه رستوران داری می گذرد. مزایای نرم افزار فست فود برای کافی شاپ ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، کترینگ ها و دیگر مجموعه های وابسته الزامی است. مدیریت آسان مجموعه رستوران داری و پذیرایی ارتباط مستقیمی به آگاهی از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه دارد. در این مطلب از مزایای نرم افزار فست فود و ویژگی های مدیریتی آن می گوییم.

مزایای نرم افزار فست فود خوب چیست؟

فرایند خدمات دهی بهتر به مشتری یکی از بهترین مزایای نرم افزار فست فود و کافی شاپ است. این امر در هنگام شلوغی و ازدحام زمان کاری بیشتر نمود پیدا می کند. کافی شاپ محلی برای صحبت های کاری، دورهمی های دوستانه و قرارهای دو نفره است و می بایست به بهترین شکل ممکن اداره شود. سرویس دهی مناسب به مشتری در مجموعه های رستورانی اولین گام برای کسب موفقیت و داشتن مشتری های وفادار و همیشگی است. فرایند خدمات دهی بهتر به مشتریان با نرم افزار فست فود بسیار ساده و هماهنگ خواهد شد. برای مثال: ورود مشتری به مجموعه، سفارش گیری، عملیات انتخاب از منو، صدور فاکتور، چاپ فاکتور مشتری و فاکتور آشپزخانه همگی در چند ثانیه و با چند کلیک انجام خواهد شد.

سهولت در عملیات حسابداری

یکی از مزایای نرم افزار فست فود ، رسیدگی به امور حسابداری است. حسابداری کافی شاپ، فست فود، رستوران و مشاغل وابسته کار پیچیده ای است و نیاز به نیروی انسانی متخصص دارد. با استفاده از نرم افزار فست فود می توان در هزینه انجام حسابداری توسط شرکت ها و نیروهای متخصص، صرفه جویی کرد. با سفارش نرم افزار فست فود سپیدز دیگر نیازی به انجام محاسبات دشوار و پیچیده حسابداری و رسیدگی به دفاتر مالی ندارید. ثبت خریدها، مدیریت هزینه های جاری آب و برق، میزان درآمد، هزینه دستمزد کارکنان، مدیریت چک ها و … همگی در سیستم هوشمند نرم افزار فست فود قابل انجام است.  سهولت در انجام امور مالی و حسابداری از مزایای نرم افزار فست فود و یک ویژگی پرکاربرد در رستوران داری است.

جلوگیری از خطاهای انسانی

بروز خطا در اداره کافی شاپ، سرویس دهی به مشتری، لیست موجودی، خرید مایحتاج ضروری روزانه و … دور از انتظار نیست. به طور کلی همه انسان ها در شرایط دشوار با درصدی از خطا مواجه می شوند. پیشگیری از خطای انسانی بهترین مزایای نرم افزار فست فود در کافی شاپ است که موجب مدیریت صحیح مجموعه خواهد شد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز بخوانید: با انواع بسته های نرم افزاری فست فود آشنا شوید

 

بهره وری بیشتر کارکنان

نرم افزار فست فود یک سیستم هوشمند است که موجب بهره وری و سرعت عمل کارکنان در فست فود، کافی شاپ و رستوران ها می شود. این سیستم هوشمند توان اجرای دستورات از پیش معرفی شده و تعریف شده را دارد لذا مدیریت مجموعه می تواند به سادگی کنترل دقیق همه کارها را بر عهه گرفته و هماهنگی های لازم را از قبل انجام دهد. به این ترتیب ناهماهنگی ها تداخلی در انجام امور کارکنان ایجاد نخواهد کرد.

استفاده حرفه ای برای غیر حرفه ای ها

طرز کار با سیستم هوشمند مدیریت فست فود و رستوران بسیار ساده است. افرادی که در زمینه نرم افزارهای کامپیوتری و کار با لپ تاپ مهارتی ندارند نیز می توانند از مزایای نرم افزار فست فود برای مدیریت حرفه ای رستوران، کافی شاپ و آشپزخانه ها استفاده کنند. در واقع استفاده از این اپلیکیشن نیاز به تخصص ویژه و گذراندن دوره آموزشی ندارد.  طراحی فاکتور اختصاصی برای کافی شاپ با درج لوگوی گرافیکی بر روی نرم افزار فست فود امکان پذیر است.

کنترل و مدیریت پیک موتوری

مدیریت پیک موتوری به تفکیک و هزینه ثابت پیک موتوری برای هر مشتری یا به صورت جداگانه از دیگر مزایای نرم افزار فست فود است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به این ترتیب می توان کنترل دقیق روی ارسال خارج از محل و هزینه های معمول داشت. صفحه فروش قدرتمند نرم افزار فست فود با قابلیت شخصی سازی بخش مهمی از وظایف مدیریت رستوران و فست فود را بر عهده می گیرد.

مدیریت انبار و لیست موجودی

سهولت مدیریت مجموعه با در نظر گرفتن جزئی ترین موارد قابل انجام است. کنترل بر روی موجودی انبار به صورت دستی و انسانی کار ساده ای نیست و همیشه امکان خطا وجود دارد. با کمک نرم افزار فست فود بدون نیاز به فرمول پیچیده می توان مقدار کالای ورودی به انبار و کسری کالا از انبار را به صورت ساده دریافت کرد. خروجی از انبار به تعداد مشخص شده و از میزان موجودی کسر می شود.  نرم افزار فست فود و رستوران سپیدز  لیست کامل موجودی را به صورت دقیق و در قالب یک گزارش کامل ارائه می دهد. کنترل انبار بخشی از مزایای نرم افزار فست فود برای مدیریت حرفه ای است.

گزارشات دقیق و جامع

بدون تردید گزارش گیری محبوب ترین مزایای نرم افزار فست فود برای مدیران است. امکان گزارش گیری روزانه در پایان ساعت کاری برای مدیران کافی شاپ ، فست فود، کترینگ، رستوران و مجموعه های پذیرایی بسیار کاربردی است. این گزارش های روزانه شامل فاکتورهای خرید، جمع فروش صندوق برای هر کاربر، تعداد غذاهای خروجی و قیمت هر پرس منو، گزارش پیک موتوری  و اطلاعات کامل عملکرد مجموعه در طول روز است. گزارش گیری در کافی شاپ های زنجیره ای و فست فودهای زنجیره ای از کلیه شعب در پایان روز نیز از دیگر مزایای نرم افزار فست فود می باشد.

چاپ فاکتور با تعداد بالا

نرم افزار فست فود قابلیت هماهنگی و اتصال به چاپگرهای مختلف را دارد. به این ترتیب می توان هر تعداد فاکتور با تنظیم جداگانه برای واحدهای مختلف را به طور هم زمان انجام داد. صدور فاکتور مشتری، فاکتور آشپزخانه و چاپ در لحظه از دیگر مزایای نرم افزار فست فود است. این امر موجب نظم بیشتری در امور مالی شده و از اشتباهات ناخواسته پیشگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط